07.01 fredag

först vill jag säga TACK till LINNEA EKLÖF, som är väldigt duktig och har gjort min bloggdesign.

Jag sitter här och äter frukost och ska pallra mig iväg till jobbet snart, men först en liten tanke bara.
igårkväll satt jag och tittade på nelly.se, och funderade på att beställa hem ett par skor.
Festpumps typ, youknow.
Och ALLA skor har typ 12 cm klack!
Är det bara jag i den här världen som inte vill ha en tolv centimeters klack när jag är på fest?
Varför inte göra lite mer normala klackhöjder, som åtta cm ?
Eller varför inte fixa valmöjlighet, en skyhög klack och en lite lägre? Supersmart ju.
Då kan ju alla gå med de där snygga festpumpsen, även om de är lite längre, eller inte heter victoria beckham (och är nykterist!)

Jobbet kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0