GI-lasange

Helluuu !
Idag fick vi våra datorer i skolan, så satt vi och pysslade med dem i tre timmar,
sen var jag tvungen att dra till tandläkaren.
Guess what? Jag fick gummisnoddar! Såklart... Fy. Men jag tror att jag kommer få ta ut hela skiten om ungefär tre månader, och det är ju underbart.
Nu sitter jag här och är stressad och lyssnar på Wonderwall, Oasis.
Jag lagar mat, värsta långkoket. Har tagit en tumme hittils och nu ska det stå i ugnen i en timme också,
fy vad jag är duktig!
Mamma och pappa har fått för sig att de ska börja med GI igen, de gör det ibland.
Undra hur länge det håller den här gången?

Anledningen till att jag är stressad är btw att jag ska laga maten färdigt, äta, springa, rida och fixa klart mitt nya rum. IDAG.
Det finns inte på kartan att det hinns med om jag ska gå och lägga mig innan tolv...
Men vi får se hur det går, jag uppdaterar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0