Jag vill ha romantik!

Okej, jag älskar min pojkvän väldigt mycket.

Men nu ska jag KLAGA LOSS här!

Jag vill ha en romantisk kille, någon som kommer med en bukett rosor, eller cyklar till mig i spöregnet bara för att han saknar mig, jag vill ha någon som kommer till min säng med en frukostbricka bara för att överraska....
Någon som skippar tältningen med grabbarna eller fotbollsmatchen för att han märker att jag mår dåligt.
Någon som kan skriva ett inlägg om hur fin jag är och hur mycket jag betyder.

Det är nåt min pojkvän aldrig skulle göra, för det är inte hans grej.
Men det är MIN grej, och det är därför det känns så jobbigt när jag inte är viktigast...

Åååh snyft, grattis på elvamånadersdagen älskling, hoppas att du får en rolig kväll med Linus... <3

Linn


Kommentarer
Postat av: Pullan

De e skitbra att du säger vad du känner, för även han förtjänar att höra sanningen! Känns lite som att ja är den enda som kommenterar på typ alla dina inlägg, men du säger mycket bra saker, keep going ;)

2009-08-26 @ 19:43:19
Postat av: olivia

Håller med pullieeeh, ibland får man klaga på sin kille. Världens finaste Linnsan ! <3

2009-08-26 @ 23:48:50
URL: http://nooerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0