kyss mig ömt och brutalt

Tänk att idag har jag hunnit med både skolan, staden, hästen och elljusspåret.
Fantastiskt.
Skolan var bra, vi slutade halv två idag, då kilade jag ner på stan. (tog bussen rättare sagt)

Jag har nu bestämt mig för att köpa stövlarna jag tvekat på i någon veckas tid, och tur var väl det, för det var det sista paret i min storlek! Så jag la undan dem och ska gå och köpa dem i morgon efter skolan (bara för ett sista grubblande)
De är ju trots allt ganska dyra, men jag fick även mitt lönebesked idag och det var en positiv upplevelse.

När jag kom hem red jag ut med Maja och Niklas, härlans härligt. Min knäpphäst försökte bocka av sin ryttare för hon ville springa lite fortare, men det gick inte för sig.
Efter det så kastade jag i mig lite mat och stack ut i elljusspåret.

Nu väntar ett hett bad. I min ensamhet. Jag känner mig faktiskt ganska ensam just nu. :( kom då pojke!

                                                              
  
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0