Sakta men säkert lär jag mig!

SE PÅ MITT STORA FRAMSTEG!
 
Jag har lyckats fixa så att min signatur är i slutet av varje inlägg!
Be proud of me.
Jag försöker lära mig bloggdesign, och jag tar ett steg i taget.
Jag är jättenöjd över hur långt jag kommit hittils, för det är inte lätt att förstå, alla tusentals koder.

Imorgon bär det av till fjällnora med min klass, Pyret heter vi, världens finaste klassnamn typ, och IT-klassen tror jag.
Vi ska sova i stugor där, och åker hem på fredag morgon (=lediga!).
Så det blir inget bloggande imorgon.
På fredag ska jag klippa mig, det blir  bruna slingor, spännande, eller hur?
Tänker mig något i stil med Cameron Diaz, Jennifer Aniston eller Mary-Kate Olsen.
Godnatt,


Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan Linn! :) Kul att se att du har en blogg! :P Och på JB går du med! :P Kan inte bli bättre! :P Var glada att ni fick sova i stugor! Andra sov i värsta indiantält :P



/Helen

2009-09-11 @ 22:38:13
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Linn

Nejmen Halloj!

Ja visst är det! Och, ja, JB är en riktigt bra skola!

Hahaha, ja vi såg dom där indiantälten, tror vi hade det lite bättre! x)

2009-09-14 @ 08:59:30
URL: http://beautisoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0