Söndagkväll och inredning

Vaknade upp imorse hos min pojkvän och åkte därifån klockan ett.
Gårdagen spenderades på lite olika platser, i östervåla på nån värdelös fest, i harbo på en småmysig "fest", snarare umgänge, och hemma hos adam, förfest, kan man säga.

Iallafall bar det av till IKEA för inköp av sängbord, sänglampa, spegel, lampor att ha ovanför spegeln och rullgardin!
När vi väl skulle sätta alla saker på plats så visar det sig att allt i stort sett strular, men det ordnar vi imorgon hoppas jag.
Slänger in några bilder senare! 

Imorgon får jag även min dator! Från skolan. Toppen, jag har sålt min egna till brorsan, så det har varit lite datorbrist för min del :)

Håret vart hyffsat bra också, inte riktigt som jag hade tänkt mig men det funkar.
Ska slänga in en bild senare.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0