tisdag kväll och shopaholism

Idag gick jag i skolan, slutade tolv och sprang ner på stan. J
ag gick och tog ut 2000 och tänkte : 1000 kr ska vara till ridhjämen (Lamicell transformer) jag ska köpa på fredag (supersnygg) och 1000 ska räcka hela september (svälj)

Köpte en överraskning till min pojkvän och lunchade med mina tjejkompisar (nya från klassen, Sophia och Angelica).
Kalaset gick på 800 spänn och min plan är svårt skadad. Om jag kommer klara den?
TVEKSAMT.
Men för att försöka bota mig själv från shopaholism ska jag försöka att inte handla någonting till mig själv (förutom kanske nån livsnödvändig lunch) PÅ HELA SEPTEMBER!
Jag tittade igenom mina kvitton från senaste månaden (och då är ändå många slängda/borttappade!!) och upptäckte att jag handlat för ca 4000 för mycket!!!
Var kom pengarna ifrån?? Och var tog de vägen??
Menmen, nu är det nog för nu ska jag sova.

Puss godnatt, Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0