Dan före dopparedan

Hej!
Idag har vi fixat och pyntat här hemma, flyttat ut barn och saker i boden (barnen sov tillochmed där inatt), samt skapat oss ett vardagsrum här inne. Snacka om sista minuten!
Sedan åkte vi en sväng till stan och handlade de sista klapparna, sista maten, ett soffbord, duk, jättefina glöggmuggar osv.



Nya 50 tumstv:n!

Julgranen färdigklädd!

Tom och Nikita i nya vardagsrummet!

Superfina glöggmuggar!

Nikita

Såga såga

Julgranen var för lång, HAHA

Nikitas lilla gran

Nya vardagsrummet

Ny tv och tv-bänk

Haha!

Mitt paket från Jesper

Lönebeskedet som jag fick idag var trevligt

Alla paket som jag köpt

Jag var julful idag-

Nygriljerad skinka!

Söta

Glögg

Hihi, spetsning

Slå in, slå in

Lilla katten i kökssoffan

Vardagsrumsstjärna

Mys

Kommentarer
Postat av: Mr X

Bästa med hela rummet var TVbänken! =)

2009-12-24 @ 01:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0