Fredag, kära fredag

Hej!
Idag har jag minsann fått känna på biverkningar av svininfluensa-vaccinet.
Jag har haft ont i huvudet hela dagen, och haft feber. I skolan var jag helt sänkt, nu mot kvällen har det börjat ge efter.
Synd, eftersom jag eventuellt skulle gått på fest.
Nu ska jag och J kolla på Bridget Jones 2 istället.
Skönt att vila upp sig efter veckan och bara vara.

Jag har köpt en jacka och en klänning idag! Nu
Lycklig
Nu är man lite fattigare, men det var värt det.
Jackan är en vanlig svart parka från Stadium, inte världens roligaste men skön och ganska snygg.
Klänningen är jättefin, har dock inte bestämt ännu om jag ska ha den på nyår.
Det visar sig.
Den är väldigt "prinsessig", men jag ska matcha upp den väl, så kommer det nog att bli skitcoolt.
Ni får veta senare.

Undrar vad som händer imorgon, är det någon som vet en fest?
tell me ;)
Jag ska dressyrträna på morgonen, men för övrigt är jag ledig.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0