Ingenting fungerar

Hejsan. Idag går ingenting bra. Internet fungerar inte och jag får inte igång tv:n, så jag bloggar från mobilen. Ska in till stan med J, får hoppas att saker och ting går bättre där. Provade min nyårs-outfit idag, snyggt förutom att jag är lite skeptisk till kavajen ikombination med min klänning. Ska nog behålla den iallafall... Och hoppas att jag vågar bära den. Behåller nog smyckena också, fast de är för dyra. De är coola. Vet heller inte om jag ska ha mina pumps (?) som är öppna i häl och tå, eller mina lårhöga stövlar. Önskar jag kunde lägga in bilder men som sagt är internet dött på datan, dessutom dog batteriet på min kamera när jag skulle fota. Turdag idag. Vet inte riktigt vad som händer i morgon faktiskt, är anmäld till festen i ålerlänna bygdegård, men min pojkvän är helt opepp på att åka dit så jag vet inte... Det är synd. Jag skulle väldigt gärna vara där ett tag iaf. Vet inte vad eller med vilka vi ska äta heller, och det suger. Jag skulle äta med föräldrarna och deras kompisar men avbokade för att Jesper skulle hitta på ngt annat, och nu har vi ingenting. Nej vet ni vad, det blev lite jobbigt att skriva ett långt inlägg på mobilen, så nu tänker jag sluta. Puss, och hoppas alla får ett superduperbra nyårsfirande om vi inte hörs innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0