Inte bästa dagen idag

Hade en väldigt rolig kväll med mina tjejkompisar igår kväll :)

Idag har jag sprungit på stan, helt kaos.
Spenderade mycket pengar men köpte inget till rabatterat pris....
Sucks.
Köpte en kavaj, en foundation och smycken.
För dyra smycken (för att vara från gina tricot och gjorda av plast) som jag trodde var nedsatta 50 % men de inte var, jag var för trött för att bry mig så jag hostade upp.
Ska nog lämna tillbaka dem.

Orkar inte skriva något längre inlägg idag och orkar heller inte spendera timmar på att ladda upp bilder, det tar flera minuter för varje bild för mig!
Är er bilduppladdning på bloggen också så här seg?
Mår dåligt och är irriterad och smått olycklig (det sistnämnda är ifs inte ett tillfälligt problem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0