Juldagen

Tjo!
Jag hade en ytterst trevlig dag och kväll igår, med älskade människor.
Tack för det!
Vi åt bufféfrukost med gröt och julskinka, åt julmat, väntade på tomten, öppnade julklappar, åt godis, spelade spel, drack glögg, åt skinkmacka. 
En väldigt mysig dag helt enkelt.

Jag fick även så himla fina presenter!
Den mest otippade och största presenten var en iPhone 3G. Hade verkligen inte förväntat mig det och blev väldigt glad men lite orolig och chockad.
Fick dessutom svår separationsångest från min gamla trotjänare till mobil som jag kan slänga i backen, tugga på, sova med, ha i stallet, med mera utan problem.
Tycker mycket om den, fast den inte är så bra.

Har suttit och pillat med min iPhone hela dagen och till slut lyckades jag få in lite musik.
Krånglig mekanism den där. Men kommer nog bli fantastiskt rolig när jag lärt mig den!

Idag ska vi julmysa ännu mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0