Lördag

Igår var jag med J till hans polare Martin Sandblom och tittade på film, Tropic Thunder, vilken var ganska störd :P
Jaja, trevligt iallafall och sedan sov jag kvar hos Jesper. 

Idag har jag ridit min underbara kära häst i detta vackra väder - snö.
På med alla reflexer och skritta iväg med 600 kg kraftfullhet under mig.
Flingor som singlar ned, följer dem med blicken och det känns som att jag befinner mig i en annan värld.
Försöker fånga en flinga i munnen, men den smiter smidigt iväg undan vinden.
Flingor som landar på min vackra hästs hals och öron.
Öronen som nyfiket och positivt pekar rakt framåt, de söta, oskyldiga ögonen blickar problemfritt på omgivningen.
Hennes själ, som lever för stunden. Sekunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0