Måndag uppdragsvecka!

Goddag!
Idag har vi inlett en ny uppdragsvecka, som går ut på att skapa en hjälp för tonårsföräldrar.
Helt okej, jag känner att jag får leda min grupp lite väl mycket för att det ska hända någonting men sådant får jag leva med..

Jag har sånt otroligt sötsug nuförtiden! Jag kan äta kaka på kaka på kaka, det finns inget stopp!
Någon som har något tips? Jag är iallafall inte gravid, tack och lov.
Men jag ska ner fyra kg (eller tre, jag pendlar så mycket) för att komma i min matchvikt (eller den vikten jag vill vara i). Så det är inte roligt att vara så sötsugen.

Jessica och Thomas (grannarna) var just här och fikade. Det var inte till fördel för mig, eftersom jag är hungrig och vi inte har ätit ännu. Det ska vi göra snart.
Efter det ska jag ut och rida. Lina är här nu, utan att jag visste om det, så jag får rida ensam... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0