Matt

Hej!
Har inte uppdaterat ännu idag, har inte orkat.
Igår gav jag först upp mina planer på fest, och åkte till J för en lugn kväll.
Men två sekunder efter att jag klivit innanför tröskeln fick jag ett sms från angelica: är påväg till fest med jessica och frida, du kommer väl???
Jag var ju tvungen att åka dit såklart.
Först spelade jag lite guitarr hero med micke, jesper och rasmus, sen blev det fest.

Helt okej fest, förutom att vi blev utslängda pga klagomål av grannarna och min kamera gick sönder.
J kom och hämtade mig i stan sen och jag sov hos honom.

Idag har jag varit jättetrött och matt, det märktes inte så mycket i början av dagen, men när jag skulle rida blev jag så trött att jag trodde att jag skulle somna där och då, på hästryggen.
Inte bara mina ögon, utan hela min kropp, blev trött och avspänd.
Jag orkade rida i 20 minuter, mestadels i skritt.

Nu ska jag dammsuga färdigt och sedan blir det bums i säng.



Idag är det andra advent, och marken är grön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0