New Years!

Wihoo, igår var jag till stan med Jesper och köpte skydd till telen. Svart silikonskydd samt displayfilm.
:)
Sedan åkte Jesper och Robin hem till mig och vi såg på Syskonen Bodulaires (?) olycksaliga liv, vilken var lite speciell... Sen såg jag, Tom, David och pappa på Resident Evil. Äcklig film, detdär. Trean såg vi.

Idag gick jag upp ganska tidigt och fixade stallet och tog ut hästarna med mamma.
Sen har jag dammsugit mitt rum, och bäddat rent i sängen.
Tänkte att jag skulle inviga det nya året med lite ordning och reda.
Inte för att jag vet om jag ska sova i min säng inatt men...

Jag har även provat kläderna, och jag är så osäker på om jag ska köra helt braless under klänningen eller ha free-bra. Hmm.... Åsikt?
Fördelen med free-bran är väl att klänningen inte åker ner lika lätt, silikon bromsar ju rätt bra.
Men det är snyggt utan också.

Ska visa upp mina skönheter! (inte brösten då alltså utan kläderna ;))


Min vackra klänning


Som jag ska bära svarta strumpbyxor till


Och antingen dessa, eller mina lårhöga stövlar. HJÄLP??


och min kavaj, som är lite speciell. Kort i bak, normallång i fram. Axelvaddar. Var ytterst skeptisk, tänkte kanske lämna tillbaka den. Men den är supercool till jeans! Oklart om jag ska bära den ikväll dock.

Och mina härliga smycken, som ser lite olika ut i olika ljus.

Gott nytt år mina vänner!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0