Onsdag på JB

Goddagens!
Idag har jag, Sophia, Nicke och Johan varit på vaksala torg, och skulle informera nior om John Bauer.
Inga nior kom, vi frös häcken av oss till ingen jäkla nytta.
Det var sjuuuukt kallt, vi trodde verkligen att vi skulle dö där och då.  
Sen åkte vi till Max och käkade.
Nu mår jag illa, fettmat och lussebullar till förbannelse.

Idag ska jag nog hem och rida tror jag.
Dessutom måste jag plugga, har prov imorgon och dessutom ska jag hålla en presentation för klassen helt ensam. Ingenting jag är speciellt nervös över, men det är ju kul att ha material. Måste fixa måste fixa.
Känns ändå rätt lugnt. Fixar sig väl. Jag har sjutton fått MVG på nästan allt jag gjort här, utan blod svett och tårar!
Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0