Oro

Hejsan bloggen!
Tråkigt att jag är så dålig på att uppdatera.
Har väl annat för mig.

I detta nu sitter jag här helt skakig, har just kommit in från stallet, mockat. Det är grymt jobbigt att mocka!
Dessutom var det ett tag sen jag åt, kanske därför min kropp skakar lite, för att påminna mig om att det är dags.
Ja, jag ska. När jag bloggat klart. Pastavattnet står på spisen, det blir till att äta ensam idag.
Jag ska laga tortellini med ädelostsås. Och grönsaker. Urgott!

Jag har förmodligen inte nämnt det i bloggen, men mamma har haft svårt att andas ett tag. Så fort hon rör sig flåsar hon, och hon har misstänkt astma eller liknande.
Hon gick till sin läkare, och han lyssnade lite och tittade lite, och sa att det inte var någon fara. Förmodligen någon form av influensa. Vi tänkte att det kanske var någon form av svininfluensa, fast vi vaccinerat oss. Det tar ju tre veckor att bli immun.
Men det blev värre, så vi tvingade iväg henne till läkaren igen. De tog prover och röntgade, och idag fick hon svar.
Förtätningar i lungorna. Ganska normalt i hennes ålder sa hon till mig. På grund av allt skit vi andas in.
Hon fick tid för vidare röntgen i morgon klockan tre. Jag kommer att vara orolig tills vi fått svar.
Antingen är mamma normal, eller så är hon allvarligt sjuk. Igen.



Haha vi är jämt så söta på alla bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0