Saknar dig min vän

Igår var jag ledig och bestämde mig för att uträtta lite ärenden.
Mockade först hela stallet själv, samt fyllde vatten o.s.v.
Pjuh, jobbigt.

J sov dessutom hos mig i Torsdags kväll, och när jag var kvar med mockningen åkte vi till stan.
Gjorde synundersökning till övningskörningstillståndet, skulle lämna in kameran men det visade sig att den mirakulöst hade lagat sig själv! Den fungerade.. Skumt.

Sen så köpte jag present till kusinen som vi ska fira imorgon. Fyller femton.

På kvällen åkte jag hem till Martin Sandblom och tittade på film med J, Martin, Robin och Johan.
Varför trivs jag så bra i manligt sällskap?

Btw saknar jag min superfina underbara bästaste vän Julia! :(


Vet att hon kommer att skrika på mig för bildvalet men jag har faktiskt inte så många bilder alls av henne.
Det är tråkigt. Och konstigt. Eller, hon brukar ifs inte vilja vara med så mycket på bild.
Hur som helst, miss her love her

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0