Stenbocken ska lära känna sig själv

Sitter här och bleker tänderna och planerar att plugga.
Det är inte så lockande.

Jag är väldigt söt med den här saken i munnen, ni skulle se mig.
Hade jag haft kameran kunde jag fotat, men den är ju trasig (som sagt tusen gånger).

Har ett prov imorgon, Excel. Och en redovisning inför klassen. Ingenting är klart, jag är omotiverad.

Missade bussen idag p.g.a. de ständigt försenade anslutningsbussarna som jag sade några väl valda ord om.
Dessutom var jag på hiskeligt (ruskigt, fruktansvärt) dåligt humör.
Tog en buss till stackars Jesper som fick möta en oerhört grinig Linn.
Stackarn, men han verkade ganska nöjd att få träffa mig ändå.

Har förresten bestämt mig för att lära känna mig själv. Det har jag förvisso alltid velat göra.
Sprang på en bok i en affär idag, Stjärntecknen, talar om vem du är hette den.
Fanns en bok för varje tecken, mitt är Stenbocken.
Citerar från baksidan:

Den här boken handlar om dig och om hur du är. Den ger svar på frågor om dina drömmar och din karaktär, om kärlek och karriär och livets viktiga sidor. Ditt stjärntecken kan hjälpa dig att förstå dig själv. Kanske får du dina aningar bekräftade, kanske överraskas du av helt nya insikter. Allt du får veta är inte smickrande eller helt lätt att ta till sig, men större kunskap om ditt stjärntecken kan ge dig bättre självkännedom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0