Sunday

Vaknade upp hos J, åt frukost, sen kom mamma och pappa och hämtade mig och vi åkte och firade Jonas, min kusin, som fyller femton år. Grattis! :)

Han ska laga min moppe lite, så vi tog med den i hästsläpet. Gissa vad jag gjorde? Glömde nycklarna... Nåja, han får dem senare. Han kan tjuvkoppla om det behövs. Duktiga jag.

Vi fick superdupergod smörgåstårta, och sedan en massa fika. Åter igen, hårdträning efter nyår.....
Känner mig fången i en knubbig kropp med en ful hårfärg. Fruktansvärt.
Folk försöker intala mig att jag visst är smal, men jag känner mig osmidig på nåt sätt...

Nu ska jag spela The Sims 3!
Älskar. Helt nördig när det gäller Sims. Har inte spelat på ett år, men i förrgår testade jag 3, och nu måste jag bara spela lite. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0