Tisdag

Idag har uppdragsveckan fortsatt rulla på, och jag tycker väl att vi är ganska förberedda men inser att vi inte har stor chans att vinna. Tråkigt.
De flesta har samma idé som vi har, det gäller att vara kreativ och egen för att vinna!
Det är ju självklart ganska omotiverande.

Jag är så sugen på att gå ner till kiosken och köpa en chokladboll eller något. Det är inte kul...
Fick ett tips om att äta nötter och frön, det skulle tydligen dämpa sötsuget!
Kanske ska testa det... Men det är inte kul att äta nötter när man är sugen på godis.

Sugen på att gå ut och springa! Träna. Men när jag väl kommit hem och ridit kommer jag ändå att vara jättetrött.

Längtar till våren, eller i alla fall framtiden, när det finns tid och ork till att springa som vinden igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0