Torsdag, imorgon är det äntligen fredag

Hej! Förlåt för dålig uppdatering.
 
Sov hos J i tisdags, lilla mamma red min häst. duktiga henne.
Pluggade då till ekonomiprovet, som gick av stapeln nästföljande dag (onsdag) och som gick bra.

Idag har jag försovit mig, det var jobbigt.

Idag har jag tagit svininfluensavaccinet, det kändes inte över huvud taget.
Glad att ha det gjort.

Idag har jag också ridit min häst, som kändes lite hängig. Det är kallt och fruset i backen, och ridbanan var knögglig, det vill säga att gångarten skritt är den enda möjliga (om man inte vill riskera vrickningar).

Idag har jag även skrivit klart mitt idrottsarbete: Det blev på åtta sidor.

Nu är jag trötter och ska sova.

Idag idag idag, fy vad jag är tråkig, men jag kände att jag ville uppdatera och hade ingen inspiration, så det fick bli så här. Extrem inblick i mitt liv, liksom.

Den här gjorde jag i PS idag på datakunskapen!

Helt okej, va? Gillar känslan på nått sätt. Kunde blivit cuulare, men hade inte tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0