Torsdag, ledighet

Hej!
Presentationen gick väldigt bra idag, allt funkade finfint.
Excel-provet kunde gått bättre, men jag fick tillbaka två svenskauppgifter med resultat MVG så det kompenserar ju.

Maja hämtade mig i skolan och jag och hon red ut.
Jag red barbacka för första gången på Juli, bestämde mig för att göra det nu när det är snö, så att man landar mjukt.
Det är ju en bit att falla, hela 175 centimeter, och hon är aldrig barbackariden (vad jag vet).

Jag slapp dock falla, hon skötte sig fint och vi tog det lugnt. Det var jättemysigt och jag log mestadels av ritten, trots fötter som frös vidunderligt och vinden som förlamade ansiktet.

Läser min nya bok, om Stenbocken.
Det är skrämmande. Det mesta stämmer in så läskigt bra.... Och det är inte alltid rolig läsning. Saker man inte vill höra om sig själv förekommer.
Ska berätta mer senare.

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0