Vadå Linn och Julia är tjocka??

Jullanpullan . säger:


Ahaa, i see. jag hatar sånt, tomma kylskåp! värsta jag vet.

iofs så finns det oftast NÅNTING att äta, men man är ju verkligen inte sugen på de, typ fiskpinnar .. usch

då är man hellre utan. eller tar nåt såsom en macka.


- linn ' RIDER säger:


ja..

men sen känns en macka torr och tråkig

bllääääh


Jullanpullan . säger:


haha, ja kan bli riktigt pissed om jag är sugen på något som inte finns, eller något som man tänker "ja men det måste vi ju ha hemma, de har vi ju alltid" o så finns de itne, som smör när man ska baka !


- linn ' RIDER säger:


JA

typ , när det inte finns kakao

då dör man



Jullanpullan . säger:


aaa !!

o bara en. enda. sak fattas. .. förödande


- linn ' RIDER säger:


ja förödande rent ut sagt


Kommentarer
Postat av: julia

hahahah! nu fick jag lite perspektiv på oss. pinsamt. dags att skaffa sig nåt annat intresse än mat kanske ..

2009-12-05 @ 18:53:44
Postat av: olivia

hahaha, typiskt er. (;

men håller med, det är förjävligt när en ingrediens saknas!

2009-12-07 @ 11:03:46
URL: http://nooerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0