Bloggnamn

Hej alla läsare, som jag f.ö. tappar drastiskt när jag är såhär dålig på att ägna bloggen lite tid!

Namnet på min blogg är också ganska krångligt, och att ha ett bloggnamn som är svårt att komma ihåg är inte rekommenderat.
Funderar på att byta, men tror att alla vettiga som har med mitt namn att göra var upptagna, om jag inte skulle ta och prova att ta med mitt mellannamn.
Men det känns så mainstream, tycker ni inte? Fint, men mainstream. 
Dessutom använder jag aldrig mitt mellannamn och tycker inte alls mycket om det, identifierar mig inte alls med det...
Linn Ellinor Ljungqvist är mitt fullständiga namn, känns inte som jag, och därmed inte riktigt rätt.

Kanske skulle kunna tycka om det ändå... hmm... vad tror ni?

Har ni några förslag? Skriv!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hejsan:) har du för dig:)

2009-11-16 @ 16:55:16
URL: http://boxtops.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej där, jag sitter för närvarande och dricker te :)

2009-11-16 @ 21:12:58
Postat av: mathy

söt!

2009-11-16 @ 22:55:53
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0