igår, Lördag

Haha, jag och Julia var riktigt riktgt festsugna igår, men vi hittade ingen fest.
Så jag åkte in till stan iallafall, och träffade henne.
Sen träffade vi J och hans kompis, var lite i hans kompis lägenhet innan dom skulle ut på Kalas.
Efter det gick vi runt och träffade lite olika och försökte hitta på något skoj att göra.

Vi var SÅ HÄR nära att komma in på Kalas! Smita in rättare sagt.
J kände en insider, så de satt i VIP rummet. Insidern skulle försöka fixa in mig och Julia, men det var så knökfullt så det fungerade inte... :(
Men när vi stod där utanför, kollade vakterna åt olika håll i säkert tio sekunder!
Vi hade världens chans att smita in! Gissa vem som fegade ur? Jo JAG.
I can't believe it!

Vi tog 00.15 bussen hem.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är helnöjd med lördagen iaf, det var kul bara att vara med dig.

<3 :)

2009-11-29 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0