Måndag! Måndag, såklart

Hej!
Jösses, jag blir nästan orolig för mig själv.
Antagligen var det på grund av önsetänkande jag namngav mitt förra inlägg med "Tisdag".

Boxercise-passet var jätteroligt. Och ganska jobbigt. Skönt att jobba  ut sig lite.

Kom hem vid sextiden och har bara ridit sen dess.
Skuttade lite med min otroligt fina häst.
Vet ni vad, hon ignorerar hinderna under nittio centimeter. Börjar bli lite divig tro?
Jag ska nog ta ett serious talk med henne och berätta att man inte ska vara skrytsam även om man får höra att man är störst, bäst och vackrast jämt och ständigt.

Ni har väl förresten lyssnat på låten jag lade in igår?
Ett New Moon-soundtrack som för det första är väldigt bra och som för det andra gör mig väldigt emotionell.

Tråkigt nog måste jag gå och sova snart.... Har ingen lust. Har ingen lust med någonting alls.

Det är svårt att vara lycklig när man blir påhoppad när man verkligen försöker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0