Mondaay you are unloved

Goddag. Eller ska man säga godkväll?
Klockan är tjugo i sex och det är kolsvart ute. Kool svart.
Hur kul är det egentligen? Får ångest av bara tanken att ta hem min kära häst, och gå ut och rida varenda dag i bäcksvarta mörkret. Fruktansvärt kallt är det också.

Igår uppdaterade jag inte bloggen, shame on me. Jag har iallafall umgåtts med Jesper både lördag kväll och söndag, det har varit trevlans.
Planerade fest i lördags men inget dök upp, så det resulterade i dålig skräckfilm :)
Haha.

Idag var jag väldigt väldigt trött och ville inte alls kliva upp ur sängen. Fy fy, vad jobbigt det var.
I skolan var jag sjukt omotiverad, men det var de flesta andra också.
Vi var på SATS och fick gym-instruktion, det var okej.

Nu ska jag äta lite och sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske läsa lite i Give A Boy A Gun? Jag har kommit till själva dådet, d.v.s. är det ganska spännande.
Rysligt synd bara att det har skett i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0