Onsdag: Nyklippt!

Hej!
Nu är jag minsann nyklippt.
Åkte till min kära frisör efter skolan tillsammans med mamma, vi började klippningen klockan fyra och var klara vid sjutiden. Både jag och mamma blev då klippta och färgade.
Min färg blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag ville ju färga bort lite gult, och hon la i en nyansering som var askblond blandat med violett. Det skulle då bli lite vitare snarare än gult, men det blev också mörkare.
Hon sa att det brukar bli lite bättre efter en tvätt eller två.

Bild ett är ungefär hur jag tänkte mig, och bild två är ungefär resultatet. Stor skillnad, men ingen big deal. Fixar det senare.



Färgade dessutom ögonfransar och bryn, det blev ganska bra.
Fick beröm för mina ögonfransar, i stil med:
Gud vad fina ögonfransar du har såg jag nu när jag färgat dem... Herregud!
Jaså... På vilket sätt då?
Långa och täta.

Jaså, där ser man. Inget jag sett själv.
Såhär ser de ut ungefär iallafall, utan mascara.


Nu ska jag plugga lite eller mysa med J :)
Goodnight

Kommentarer
Postat av: Julia

muy fint hörrudu !

2009-11-26 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0