Onsdag, väggord

Hej!
Idag har jag haft matteprov i skolan, hoppas det gick bra.

Efter skolan åkte jag ner på stan och fikade med Julia på café 018, det var mys. Åt äppelkaka med vaniljsås och drack en caffelatte caramel.
Efteråt gick vi lite på stan, jag köpte en ring på Guldfynd och torrschampoo från Lee Stafford.

Jag har länge gått och funderat på att göra väggord, och nu har jag fått ett supersug igen!
Ska göra ovanför sängen och funderar på några olika alternativ.
Ni ska få veta när jag bestämt mig ;)

Det här var en rolig favorit att sätta upp ovanför sängen, haha :)

Jag har en favorit som det lutar starkt åt, men den skulle bli väldigt dyr om jag beställde den från en hemsida.
Som tur är har jag eventuellt en kontakt som kan göra den privat åt mig :)

See you later,

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

fick du ont i magen efter latten då? ;)

2009-11-04 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0