Öppet hus på John Bauer

Förlåt förlåt för dålig uppdatering, kan skriva lite snabbt om vad jag har gjort.
 
Jag har varit och ridit min underbaring till häst, hon har utvecklats något fantastiskt! Underbara varelse!
Och sen red jag lilla Miss JC, och var jättenära på att trilla av. Hon var otroligt duktig, vi var ute och red i kolsvarta mörkret och det sprang rådjur och allt möjligt. Inte alla fyraåringar som pallar för det trycket!
Orsaken till hennes lilla ryck var att hunden kom smygandes i mörkret. Det var läskigt.

Idag är det öppet hus på John Bauer och jag har bestämt mig för att vara med trots svåra magsmärtor. Eloge till mig?

Nu måste jag kila för grinig finnländska kommer och skriker. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0