Sorry

Åååh, jag är så dålig på att uppdatera, förlåt!
Jag älskar ju att blogga. Hatar att inte hinna med det. Eller ha något att skriva om.

Idag var jag och red min kära häst, för att sedan ta med henne hem.
Så nu står lilla hjärtat där, mitt i stallet. Mys :)

Det gick väldigt bra att rida, hon är förändrad, förbättrad, förstärkt. Fantastisk.
Det var hon ju iofs innan  med ;)
Kärlek.

Igår letade jag efter skor, både på stan och på gränby, och hittade inga!
Så jag var tvungen att tröstshoppa en tröja och tre trosor.
Det var bra, för jag älskar tröjan.

Idag har jag förresten arbetat! På himla. Skönt att få lite pengar, för jag har bestämt mig för att köpa en ny jacka. Jag vill verkligen ha en som kostar 4500 kronor, men det är för mycket :( Hittar ingen jag vill ha....
Har ni något tips?
Jag tvekar mellan att köpa en dunjacka/parkas eller en ulljacka. Men ulljackorna är nog inte speciellt varma...

Nåjaa, see you babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0