Visste ni...

att jag faktiskt lägger ner pengar på mitt plugg?
Nej jag trodde väl det. Men det gör jag. Ikväll ska jag plugga hårt.
Och sextio riksdaler rakt in i ICAS kassa för en godispåse och en burk med pepparkakshjärtan.
Jag kommer aldrig klara av att plugga koncentrerat i koncentrerad mängd utan att ha någonting att stoppa i munnen. (Eller så försöker jag bara intala mig det, big girl you are beautiful. Eller?)

Jag kan bara inte tro att jag glömt plugga i helgen till idrottoch hälsa provet jag har imorgon!!!
Det är en väldig tabbe....
Så nu får vi bara hoppas att mitt fantastiska kortminne ställer upp den här gången också, som så många gånger i högstadiet.
Synd att jag är så omotiverad...


Igårkväll var jag riktigt deprimerad, men då kom riddar J till min unsättning. Hämtade mig, och jag sov där.
Idag har vi varit hos Micke. Spelade två låtar på Guitarr Hero. Klarade som mest 27 % av låten...

Pappa undrade förresten om jag hade fått bulimi. Jag svarade att det skulle jag nog kunna tänka mig att få, om spya inte stank så förfärligt och man förstörde tänderna... Skulle inte tacka nej till superstjärnesmalhet, men gillar att äta. Gillar förresten min kropp också, så länge jag inte är i närheten av någon olympic thin size.
Majoriteten tycker väl förresten att det är snyggast med lite kurvor? Äsh, det där får jag ta nån annan gång.

Nåja, hörde jag plugg? Måste nog isolera mig själv från internet. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0