ÅÅååååååhhhhhhh gggggggrrrr + kära lilla Julia

Jag är arg. För jag är svartsjuk.
MÅNGA.
och det tär på mig.

Dessutom är det SKITVÄDER. Men det är rätt mysigt när man sitter inne med tända ljus.
En till sak jag blir vansinnig på är att internet inte fungerar bra alls i mitt rum.
H E L V E T E
Dumma jävla skit

Min far driver mig som grädden på moset tilll VANSINNE med sin blotta närvaro... Gubben har talang...


Det positiva i mitt liv just precis nu är att JULIA ska komma! :)
Hon kommer ikväll och vi ska ... jag vet inte vad vi ska göra men vi får väl försöka hitta på nåt på det här trista stället.
Äta hemgjord pizza ska jag göra ikväll också, det älskar jag. Jag ska han tonfisk på, något jag blivit lätt mobbad för. Vadå, tonfisk på pizza är GOTT ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0