and here I am. again

Om jag blundar riktigt riktigt hårt och önskar av hela mitt hjärta?
Om jag gjorde allt jag kunde för att förtjäna?

Jag blundar hårt och önskar mig av hela mitt hjärta


Jag vill inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte inte

Och jag önskar nästan att du hade gjort något fel.

Gör nåt fel.
Gör nåt fel, fel, fel, elakt, hänsynslöst, sårande, svikande, svidande, brännande, ont.
För hur fan kan det gå till när man är perfekt.
Hur fan kan man tvingas
Hur fan kan man bli påtvingad sådan smärta
Hur kan man bli påtvingad att göra så


Jävlas med nån annan, jag var så lycklig.
Jävla jävla skit, ditt jävla as

and because of you, I have to blame me

Kommentarer
Postat av: pullan

låter inte härligt det här. OM du vill prata eller diskutera eller rådfråga så finns jag nog till hands. Kan vi inte ta en dag på stan nu i veckan, käka nåt o umgås? smsa mig. puss

2009-10-04 @ 19:09:16
Postat av: Mamma

Jag älskar dig, önskar jag kunde hjälpa! Säg till om jag kan, allra finaste hjärtat mitt!!

2009-10-05 @ 11:20:08
Postat av: Linn

Tack, älskar er båda två ... <3

2009-10-05 @ 18:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0