Friday miss Juli,

Goddag!
I går kväll tittade jag på film med Jesper, änglar och demoner.
Den var inte fullt så dålig som jag trodde faktiskt !

I morse var jag dessvärre tvungen att gå upp klockan sex....
Hjälpte mamma i stallet och sen åkte vi och besiktigade hennes bil, den gick igenom! Wow.
Sen åkte vi till sigtuna för jag skulle rida juli,.
Det gick bara bra och det var kul att få se henne igen och rida henne igen.
Min lilla ögonsten <3



Lagom schnugg bild i fel galopp på Ted-träningen :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Ska börja med att äta sushi hos våra gooa grannar, därefter får det visa sig vad kvällen har i sitt sköte för mig...

Nu måste jag tråkigt nog fortsätta dammsuga. Mm, det är ju så roligt!

Kommentarer
Postat av: Pullan

hahaahahahahahah! i sitt sköte! hahahaha

2009-10-31 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0