Fruktansvärt händelserik dag

Nu ska jag berätta om min dag, som är våldsamt händelserik.

05.19 :Vakna , upp och kissa.
Kila tillbaka till sängen - sova.
08.00Vakna , snälla låt mig sova lite till....
11.00Vakna , okej då.... dra mig till 11.30.
12.00 Upp, sätta igång datorn. Äta frukost.
13.00 Dricka te.
 Planera helgen.
Dricka lite mer te.
14.00 Äta lunch? Makaroner..
 Få helgens planer saboterade.
14.44 ska man göra någonting av dagen? Hmm.
Skulle ha lekt lite med Linnea, men hon var lite upptagen.

Jag har en plan för dagen, och det är att åka med till affären så att jag kan köpa Ben n Jerrys-
Det är skamligt, men jag har aldrig ätit ben n jerrys !!!
Så, vilken smak ska man ha ?

Får se vad som händer ikväll.  

Tycker för övrigt att ni är lite dåliga på att kommentera.
Så skärp er nu, bring it.





Kommentarer
Postat av: pullan

ja tycker att cookie dough e good ! :) fast, väldigt söt. det är dock nästan alla ben n jerrys olika sorter ..

2009-10-29 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0