Fullt upp

Jag har uppdaterat jättedåligt, sorry !
Jag har liksom haft fullt upp.
Jag hade såkallade buffertdagar tisdag och onsdag, d.v.s. att om man inte har rester i skolarbetet får man vara ledig.
 
På tisdagen gick jag till tandläkaren och fick min tandställning i överkäken borttagen! :D
Äntligen friiiiiiiiii !
Imorgon ryker under också. älskaälskaälska
däremot har jag fått ståltråd på baksidan istället, vilket gör att jag nästan läspar. Tungan snuddar den när jag pratar. :P

Sen gick jag på mentorssamtal (utvecklingssamtal) och det gick jättebra, förutom att läraren tyckte att jag nedvärderade mig själv.... hoho, kan det vara sant ? hmm ..
 
Efter det stötte jag på Adam Falkenström, och vi gick på stan och jag köpte en asgrym bh.
Sen gick vi och fikade på .... å-kanten? eller något sånt. Supermysigt café, men jag fick ont i magen av kladdkakan... "/

På kvällen åkte jag hem till Jesper och tittade på Forrest Gump. Den var bra, men vem sa att den var rolig??
Sorglig på många ställen...

Onsdagen bestod av en biltripp till någonstans bortom Eskilstuna (17 mil bort typ) för att hämta en motorhuv med Jesper. Det var rätt kul, man fick lite ont i stjärten av att sitta i bilen i typ 6 timmar bara.

Det var en liten uppdatering :)

bye Lovers

Kommentarer
Postat av: Pullan

Puss på dig!

2009-10-22 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0