Godmorgon! : )

Jag sitter här på min kära skola, och njuter av att vara vaken.... not.


Ska berätta en rolig grej, :P
Jag var ju på träning hela helgen, och igår ringde en kvinna och ville köpa min häst.
Hon hade tydligen hört rykten om att hon är till salu, men ICKE.
Kul att så många tycker att hon är så fin.
Fast mamma och jag får ont i magen av bara tanken på att sälja henne, så det kommer inte att hända.

Idag ska vi åka till Sigtuna och lämna henne till Nathalie.


Hoppas jag inte kommer att sakna mig älskling alltför mycket :)

Kommentarer
Postat av: camilla

vad är det för ny snygging som du införskaffat dig? :D

2009-10-23 @ 20:07:03
URL: http://camoowgli.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är mitt 6-åriga sto med hoppstam :P

Har inte gjort ett skit innan jag fick henne, inriden och sedan stått ett år.

Köpte i somras, nu har vi tävlat litegrann, gått ett par felria 100 cm avdelning B. :)

2009-10-23 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0