Godmorgon!

Sitter hos Fia, jag och Angelica har sovit här.
Första gången jag är i Tierp, men jag kan inte riktigt avgöra om jag tycker att det är "staden som gud glömde" än, eftersom nästan all tid spenderades i Fias jättefina hus.
Vi bakade skitgod pizza, och sen satt vi och pratade i timmar som bara tjejer kan göra, sen badade vi i hennes utomhusjacuzzi. Det var supermysigt!

Idag är det torsdag, naturvetenskap och datorkunskap...
Yes...


jag skulle unna mig att drömma
hundra mil genom Europa
om en främling
lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar mot nån annan
om du lämnade mig nu


men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0