Hallååååååe svara råååe

Jag försöker få tag i min kära vän Julia - men hon svarar inte.
Avstängd telefon - fyy skäms pullan!
Hon ligger väl och sover som den lilla griskulting hon är. :) hihi

Så nu vet jag inte om jag ska dra en chansning och åka in till stan eller inte?
Mamma ska in, så jag skulle kunna åka med henne.
Jag har ingenting bättre för mig hemma just nu... Men inte så jättekul att gå själv på stan heller, om nu inte lilla prinsessan behagar att vakna snart.

Vet ni vad, jag överväger att göra ett intressant inlägg i min blogg snart.
Om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser med spänning fram emot det intressanta inlägget - till skillnad mot alla andra inlägg då?

2009-10-26 @ 15:30:53
Postat av: Linn

Ja, jag skriver ju egentligen bara om skapligt ointressanta grejer.

2009-10-26 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0