Lördag :)

Goddag goddag. Igårkväll var jag som sagt hos mina grannar och åt sushi, det var gott och trevligt.
Planerade för fullt med Jesper vilken fest vi skulle dra på o.s.v, men tillslut blev det så struligt och jag drabbades av en deprissionsattack så jag bestämde mig för att trots allt stanna hemma.
Alla mina närmaste var på fest och jag låg nerbäddad i mammas säng och grät - rolig tjej. Såg lite av Idol och åt lite philadelphiakaka innan jag somnade, utmattad, med kläder och smink på mig.

I morse gick jag upp klockan 8 och fixade stallet, och åkte därefter och red JC. Mycket mycket trevlig häst som är under inridning, om någon verkar intresserad så ska hon lånas ut i tre år. Hon är under inridning, lär sig sjukt snabbt, kan redan framåt- och bakåtdrivande samt sidvärtshjälper. 4 år, hoppar som en studsboll. Pigg och rolig.
Liten, ca 162. VILL HA själv... om det fanns möjlighet att hinna skulle jag ta henne.

Jag och mamma åkte till IKEA i förmiddags, jag köpte ett par tofflor och en kudde. Hittade ingenting annat roligt, men ska köpa en sänghimmel och sätta upp tror jag. Orkade inte bestämma gardiner, så det får vänta :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, fest eller bara chillkväll? Den som lever får se.

Nu är mormor och min moster med familj här och vi ska äta PALT. :) Tradition från Piteå, som morfar kom från.
Tänkte slänga upp bilder på lite allt möjligt när jag får tid, jag är så slö med det.

Nu måste jag gå, Auf wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är alltid välkommen till mammas säng, med eller utan philadelphia.

2009-11-01 @ 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0