rida rida Juli

Nu har jag varit ute och ridit. Det var jättemysigt.
Jag var omotiverad att gå ut, men när jag väl kom ut var det roligt ändå (det brukar ju vara så)

Idag har varit en bra dag.
Jag har skrattat.
Det känns bra.

Komplikationer har uppstått. Kanske.  




nevermind, i morgon ska jag, Lina och Mammsen åka till björklinge på sadelutprovning, Sharpman är där med typ 90 sadlar.
JIPPIJIPPIJIPPI NY SADEL !!! :) :) :)
Det ska bli jättekul, och så är jag ganska lycklig över att slippa gå upp tidigt och åka till skolan om jag ska vara ärlig... (a)

Jag har även fått ett nytt vintertäcke, det är lila med hög hals och jättesnyggt ;)
Och så har jag fått två ridtäcken av Lisa. wohooo!

Nu ska jag räkna matte.

Kommentarer
Postat av: Mor

Åh nej inte komplikationer! Spara din arma mammas känsliga nerver!

2009-10-06 @ 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0