E L L E makes me go

Har precis skrivit klart ett svenskaarbete som jag var tvungen att göra hemma eftersom jag gick från lektionen i fredags p.g.a. HÅKAN. Klart värt.
Jag gjorde som jag brukar göra, skrev alldeles för mycket. Man skulle skriva minst 0,5 A4, jag skrev 2,5 A4. Så typiskt mig. Nevermind, det blev BRA.

Jag har ridit Ninja också idag, den lilla raket-apan. Det var kul, men det kändes som att rida ponny! (Hon är ca 155-160.)

Vi käkade pizza idag, mamma var för hungrig och lat för att laga mat, (a) inte för att jag gillar pizza så mycket längre men...

NÅGOT TRÅKIGT: Det går inte att ansluta till internet i mitt rum!!! Det MÅSTE fixas, annars dör jag. Typ.

Ja, ja, nu ska jag gå ner i mitt rum, lägga mig i min säng och läsa ELLE och sova. Elle gör mig galen, jag blir så sjukt modeintresserad när jag läser den och det är inte kul för min ekonomi. Just nu vill jag bland annat ha:

En tröja
Gummistövlar
En kavaj
Ett midjebälte med nitar (GUD vad jag vill ha Carrie Bradshaws i sex and the city moive!)
Raggsockor
Och herregud, sist men STÖRST vill jag ha parfymen Endless, by Sarah Jessica Parker. Eller Lovely, jag har inte riktigt bestämt mig för vilken, men jag vill verkligen ha en av dem. Sarah J Parker, brillianta kvinna!

Och btw, på tal om Elle och brillianta kvinnor. Emma Watson. Jag vill vara dig. Nästan. Hon är så otroligt snygg!
Nej men nu måste jag sussa. Godnatt,

     
      
        Endless                            lovely                      Emma
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0