Fredag

Helluu!
I fredags var jag på middag och bio med min älskling.
Vi gick först på Athen och åt, det var jättegott.
Till förrätt tog Adam en Toast skagen, jag tog Tzatziki.
 
Till varmrätt tog Adam grillad kyckling med klyftpotatis, och jag tog helstekt fläskfilé med potatisgratäng, såå gott!
Sedan kilade vi ner och hämtade ut biljetterna till bion och köpte lite godis.
Filmen var kanon! Jag blev dock lite förvirrad i slutet, det blev lite mycket. Jag ska nog ta och se den ett par gånger till så kanske jag hänger med till 100 % ;)

MYS var det!

 

Kommentarer
Postat av: pullan

Förlåt om du kanske har fått höra det mycket, men ni är så söta ihop <3



förresten så tycker jag vi styr upp nånting relativt snart, hittar på nåt du o ja eller vem som helst som vill, så de inte går så satans lång tid imellan våra möten för jag saknar ju dig o tycker om dig o du är rolig o fin klementin :) Puss <3

2009-09-27 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0