HELG!!!!

Jag har precis kommit hem från stan, har varit och simmat på centralbadet (eller Nautilus). Det var faktiskt jätteskönt, och ganska jobbigt för mina trötta träningsvärksmuskler.
Vi simmade 40 minuter.

Nu sitter jag och äter pannkaka med grädde och sylt - MUMS!
Jag tror att jag ska ta och åka till Sandra sen.
Måste komma ihåg att ta med mig de två sista böckerna i Twilightserien, Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas, hon ville låna dem.

Här kommer en låt som är... genialisk, och den får mina känslor att flöda. Den är så djup, så... ja, den kan få mig att gråta, eller skrika. Den är otroligt inlevelserik.
Jag vill ha den på min begravning, så om nån stackare minns det när jag dör så säg gärna till mina föräldrar ;) Eller vem som nu ska begrava mig.
Mäktig låt!

Goodnight, travel well - The killers



Stay, don't leave me the stars can wait for your sign
Don't signal now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0