I'm by my mother,


Bonjour,


Nu håller jag på att städa ur mitt f.d. rum. Det är inte världens roligaste sak att göra.
Men jag fick värsta creative-attack.
Så jag sminkade upp mig lite, satte på Barbara Streisand på högsta volym och dränkte mig i mammas Musk by Alysha Ashley och satte igång. Jag har kommit... inte så långt, men nu måste jag ta en paus och dammsuga istället. Som att det skulle vara roligare ;) Men det blir faktiskt så mycket roligare att städa eller göra vad som helst som är tråkigt när man känner sig snygg, eller lyssnar på bra musik.
Det är inte bara jag som är psycho, det är faktistk många som till och med KLÄR UT SIG när de städar huset!
Tja, varför inte.

Iallafall, tänkte jag prata lite om min kära mor. Hon är inte min stora förebild, jag ser inte precis upp till henne.
Men jag har präglats så otroligt mycket av henne!
Det gör väl kanske alla av sina mammor, ? Vad vet jag, men jag vet att vi ibland har läskigt lika tankar och uttryck. Vi har däremot absolut inte samma åsikter om mycket. Men vi är lika.
Och hon har påverkat mig mycket när det gäller vissa åsikter, som till exempel om mobbning, viss musik, kläder o.s.v. Och att man ska våga vara sig själv.

 

 
Några av sakerna som mamma lyckats få mig att tycka om är Barbara Streisand och Musk, by Alysha Ashley.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0