Lovestory

Goddagens!
Idag fick jag gå upp halv åtta för att åka på dressyrträning i Bemersberg, Bälinge.
Träningen gick super, duktiga häst!
Vi båda fick mycket beröm, hon fick kritiken: talangfull, duktig häst och jag fick minnsan också höra att jag var duktig.
Trevlans trevligt.

Sen har jag duschat och pysslat, meningen var att jag skulle åka till adam klockan tre men jag fick inte tag på honom då, så nu får jag vänta tills klockan fem.

Så nu sitter jag och försöker ladda upp bilder på FB men det j-a uppladdningssystemet är ju som ett jävla rövhål. DET GÅR INTE. jävla skit.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag vill träffa folk men ta det lungt. Alla ska ju typ in till stan nu på kulturnatten så det kanske slutar med att jag och adam också hamnar där, vemvet. Annars ska vi bara mysa med "Män som hatar kvinnor". Har ju inte sett den än, och det måste jag ju såklart göra.

bjuder på Tailor Swifts Lovestory, älskar texten och musikvideon!

And I said
Romeo save me, I've been feeling so alone
I keep waiting for you but you never come
Is this in my head, I don't know what to think
He knelt to the ground and pulled out a ring
And said

Marry me, Juliet, you'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby, just say yes 





 



You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morsan kan oxå bjuda: video vet jag inget om, låt från förhistorísk tid, men skitbra... Romeo & Juliet m Dire Straits!

2009-09-12 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0