porrsurfarn Linn!

Hejsanhejhej!
Sitter här i köket och käkar efterrätt, hallonpaj med vispgrädde. Smaskens.
Idag har jag varit i skolan, första heldagen hittills. Det var trevlans.
 
Men det hände en tråkig grej faktiskt, som jag tänkte berätta om.
Som är ganska... pinsam och komisk. Antar jag.
Vi satt på lektion och snackade och gjorde nåt arbete.
Och så kom vi in på Vin Diesel. Vilket misstag...
Ja ja, vi babblade på om hans kropp och så, och då sa Jessica : vem fan är det?
Så då skulle jag googla upp en bild på honom, och visa. Och så tog jag den som bakrund.
DÅ helt plötsligt kom det upp nått fönster om att jag hade 44 virus på min dator!
AJAJAJ, tänkte jag och sa till lärarn som fick kolla. Där stog det ju att jag hade varit inne på diverse porrsajter medmera!
Vi försökte få bort det där, det ploppade upp nåt virusskyddsfönster som vi skulle installera. Men sen gick hon ner till IT-admin istället med skiten, för vi fick ju ingen ordning på nånting.
Hela klassen satt och körade PORR PORR PORR under tiden, jippi.
Iafllafall så visade det ju sig att jag inte hade några virus, utan det var själva "virusskyddet" som VAR ett virus och ville att jag skulle installera det.
Ja ja, så han fick ghosta hela datorn och sen var det bra med det.
Men det var ju lagom pinsamt när alla trodde att jag verkligen hade porrsurfat, vilket jag FAKTISKT inte har ;)
End of the storyy..



                                                                  Vinny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0